Klachtenregeling IBN
Bij IBN doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat onze medewerkers, klanten, partners en stakeholders tevreden zijn met onze service. We geloven sterk in open communicatie en transparantie en streven ernaar om eventuele zorgen of problemen te voorkomen voordat ze zich voordoen.
Mocht er echter onverhoopt iets misgaan, dan vragen we onze klanten, partners en stakeholders om contact met ons op te nemen en hun feedback te delen. Om ervoor te zorgen dat klachten op een eerlijke en consistente manier worden behandeld, hebben we een klachtenregeling opgesteld die hier bekeken kan worden.
Klachten van klanten, partners en stakeholders kunnen volgens de klachtenregeling worden ingediend. Deze regeling beschrijft hoe we omgaan met klachten, vanaf het moment van indiening tot aan de uiteindelijke oplossing. Richt de klacht schriftelijk aan: Klachtenloket IBN, bereikbaar via klachtenloket@ibn.nl of Postbus 660, 5400 AR Uden. Ook kunt u via onderstaand formulier uw klacht indienen. Vermeld indien mogelijk bij de klacht om welk IBN bedrijfsonderdeel het gaat (Participatie, Facilitair (Bedrijfsdiensten of Openbare Ruimte), Services (Productie, Detacheringen of Kwekerijen) Holding of Dienstencentrum, met daarbij de naam van de contactpersoon.
Mogelijkheden voor medewerkers
Voor medewerkers zijn er speciale kanalen voor klachten, mochten zij niet bij hun direct leidinggevende, HR-adviseurs of vertrouwenspersonen terecht kunnen. Hiervoor bestaan de Geschillencommissie en de Commissie agressie en intimidatie.
Bij IBN streven we naar een veilige, respectvolle en inclusieve omgeving voor al onze medewerkers, klanten, partners en stakeholders.